הלכתי להוציא מרשם פלילי מהמשטרה ולא נתנו לי למה? אמרו לי אתה יכול לעיין בתחנה מה הסיבה? שאלה שנייה רשום לי שם התיישן ונמחק בתאריך ככה ככה לפני שנה בערך מה אני אמור להבין מזה?
שחר שלום,
בהתאם לתיקון לחוק המרשם הפלילי, המשטרה כבר לא מוסרת העתק של גיליון המרשם הפלילי (אלא רק
לעורכי דין) ורק מתירה לעיין בו במחשב המשטרתי.
בנוגע לשאלתך השניה, המשמעות הנה כי אין להרשעה שלך כל השלכה שהיא על חייך ועל האפשרות שהיא תפגע באפשרותך להשיג משרה כשלהי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתן שלום, המשמעות הנה שקיים רישום פלילי אך הוא נלקח בחשבון למשך 5 שנים בלבד (לעומת 17 שנים של הרשעה). כמו כן, הוא פחות סוגר דלתות תעסוקתיות רשמיות מאשר הרשעה (אינו מונע קבלת רישיון לרכב ציבורי, רישי...
המשך תשובה