בוקר טוב עורך דין יקר, שאלה כללית אם עבר פלילי שלי שהתיישן ונמחק לפני שנתיים בערך האם אני יכול לעבוד במקום כמו משרד הביטחון בתור פועל כללי של סבלות וניקיון? תודה רבה על המענה
קובי שלום,
בחלוף תקופת המחיקה של ההרשעה שלך, אין מניעה שתעבוד בכל מקום שהוא, כולל במשרד הביטחון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתן שלום, המשמעות הנה שקיים רישום פלילי אך הוא נלקח בחשבון למשך 5 שנים בלבד (לעומת 17 שנים של הרשעה). כמו כן, הוא פחות סוגר דלתות תעסוקתיות רשמיות מאשר הרשעה (אינו מונע קבלת רישיון לרכב ציבורי, רישי...
המשך תשובה