שלום הוצאתי תדפיס היום ממשטרת ישראל ורשום לי ליד התיק התיישן ונמחק בתאריך ככה ככה, מה זה אומר?
אוהד שלום,
המשמעות של חלוף תקופת המחיקה של הרשעה הנה שאף גורם אינו יכול לקחת אותה בחשבון ושגם אתה אינך צריך להזכיר אותה לאיש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דב שלום, כל חשוד מחוייב למסור טביעות אצבעות, דגימת DNA וצילום. אינני מכיר את חומר הראיות (ובעיקר את הודעת אשתך) ולכן אינני יכול לחוות דעה בנוגע לסיכויים שהתיק ייסגר מחוסר אשמה. עם זאת, מניסיון, הסי...
המשך תשובה