שלום רב, הגשתי בקשת חנינה עבור אישי לקיצור תקופת מחיקה בתיק צבאי ואזרחי ונענו בחיוב. האם חנינה מקנה מחיקה אוטומטית או שעלי לפנות למשטרת ישראל עם החנינה למחיקה בפועל? אודה לתשובתך תודה.
שלום רב,
החלטת הנשיא בדבר קיצור תקופת ההתיישנות והמחיקה של הרשעה מועברת ליישום למשטרת ישראל ואין כל צורך בפעולה כלשהי. היישום מתבצע בתוך כשבוע-שבועיים.
תוכל לגשת בחלוף כשבועיים (עם ת.ז.) לכל
תחנת משטרה ולהוציא תדפיס מידע פלילי עדכני. במידה שההחלטה לא יושמה, תוכל לפנות בבקשה דחופה ליישומה לחוליית גזרי דין במטה הארצי בטל׳: 02-5429759 (פקס: 02-5429868/251).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מוטי שלום, בקשה למחיקת רישום פלילי (קיצור תקופת התיישנות ומחיקה של הרשעה) מוגשת לנשיא המדינה באמצעות מחלקת חנינות של משרד המשפטים. מעבר לכך, כתבת שאלה כללית שיש צורך במאמר שלם ע״מ להקיף את התשובה לה...
המשך תשובה