שלום, שוטר הרביץ לאוהד עם מוגבלויות במשחק כדורגל, קיללתי אותו מול כולם ותיעדתי הכול, גם את האלימות וגם את הקללות שלי, עצרו אותי ל-4 שעות, פתחו לי תיק ולקחו לי את הטלפון להוציא את הסרטון, הקצין אמר לי שלא יהיה רישום פלילי וכנראה רק יזמנו אותי לבקש סליחה או משהו כזה אבל לא נותנים באמת תשובות על שאלות לגבי התהליך, רציתי לדעת מה יקרה לי ואיך תיק במשטרה ישפיע על המשך חיי? תודה
דוד שלום,
אף אחד לא יגיש נגדך כתב אישום רק בגין העלבת השוטר. התיק צפוי להיסגר.
במידה שהמלל לא כלל קללות כגון: ״נאצי״, הרי שאין מדובר בעבירה של העלבת עובד ציבור. כך, בהתאם לפסיקת ביהמ״ש העליון בפרשת אונגרפלד.
במידה שהתיק לא ייסגר מחוסר אשמה ותרצה לשנות את עילת הסגירה-אשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שמחתי לקרוא שזב הסתיים כפי שהסתיים. פרק זמן של חודשים לעדכון המידע במחשב המשטרתי-אינו סביר. גש עם ההחלטה למשרד הרישום של תחנת המשטרה שחקרה ובקש מהן לעדכן את הרישום בהקדם. לגבי תביעה אזרחית-בקש לצ...
המשך תשובה