היי, לפני שנתיים המשטרה לקחה לי את הטלפון לבדיקה והתיק נסגר מחוסר ראיות. ולפני כמה חודשים, כתבתי ברשת חברתית משהו שקשור לטרור בצחוק ואז המשטרה דפקה לי בדלת. איך הם גילו שזה אני? האם זה בגלל שהטלפון שלי היה בבדיקה אצלם ועכשיו יותר קל להם לאתר אותי?
איתי שלום,
אין קשר בין הדברים.
לאחר שכתבת את הדברים, המשטרה הוציאה מביהמ״ש צו לאיתור כתובת ה-ip, ממנה כתבת את הדברים, ואיתרה אותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב שלום, קיומו של תיק משטרה סגור (שייתכן מאוד שכבר נמחק מזמן) לא ימנע ממך לעבור קורס שופטים בשחמט, שכן משטרת ישראל אינה יכולה למסור מידע אודות תיקים סגורים לגוף כמו האיגוד הישראלי לשחמט....
המשך תשובה