שלום הוגשה נגדי תלונה על הטרדה מינית. נחקרתי במשטרה ובוצע עימות עם המתלוננת. התיק עבר הלאה ובפרקליטות סגרו אותו כי "לא נמצאה אשמה פלילית במעשיך". מה זו העילה הזו? למה לא סגרו מחוסר אשמה? אם לא מצאו אשמה פלילית, למה בכלל נחקרתי? ולמה התיק עבר לפרקליטות? אני לא מבין מה זו העילה הזו. והאם היא יותר "חזקה"/"חלשה" מחוסר אשמה
אבינועם שלום,
מדובר בחוסר אשמה.
מהסיבה הזאת, התיק לא אמור להופיע בתדפיס הרישום הפלילי/המשטרתי שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אביב שלום, תיאורטית, זה מעיד על כך שהתיק נסגר מחוסר אשמה. כדי לוודא זאת, אני מציע שתיגש לתחנת המשטרה, בה נחקרת, תבקש לברר מה הסטטוס של התיק ובמידה שנסגר, תבקש לקבל הודעה על סגירת התיק ובה עילת הסגיר...
המשך תשובה