יערה שלום רב,שמי קובי ולפני כ 4 שנים נשפטתי על עברה של שבל"ר שנעברה 4 שנים קודם לכן,מאז לא היו הרשעות נוספות,התיק הסתיים באי הרשעה ובשעות של"צ שבוצעו. השאלה שלי היא מה ההשלכות לגבי העתיד מאחר ובעוד כחודשיים אני אגיש מועמדות להיות כבאי (כיום מערך הכבאות שייך למשרד לביטחון פנים),האם זה אמור להפריע לי. תודה מראש קובי.
קובי שלום
אי הרשעה כשמה כן היא - אי הרשעה. כלומר: אין כל הרשעה. לא הורשעת. על כן, באין הרשעה, אין כל מניעה ששפיטתך צריכה לפריעה לך בהגשת מועמדות למערך הכבאות. זה כל הרעיון בקונספט של "אי ההרשעה", בית המשפט ככל הנראה מצב לנכון שאתה אדם נורמטיבי ואיכותי שאין לשים לו רגל בעתידו, ואכן בית המשפט לא מצא לנכון להרשיע אותך.
בהצלחה בהמשך
עו"ד יערה רשף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דוד שלום, המחיקה אינה פיסית אלא בעלת משמעית משפטית בלבד. לאחר תקופת המחיקה-לאיש אסור יהיה לקחת אותה בחשבון ולך יהיה מותר להצהיר שמעולם לא הורשעת או נשפטת....
המשך תשובה