נדונתי לשנת מאסר בפועל ושנתיים על תנאי וקנס קספי או חצי שנת מאסר האם ההתישנות היא 7+7+7+10 שנים או 9 (שנתיים על תנאי 9 שנתיים על תנאי ואז מחשבים 7 שנים הרי אם הייתי מקבל מאסר של 5 שנים בפועל בלי על תנאי החישוב היה 10 שנים בלבד תודה 9 ואז מחשבים 7
התקופה שהוטלה (שנת מאסר בפועל) ועוד שבע שנים (סעיף 14 לחוק)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נעמה שלום, בסיום תקופת המחיקה-הרשעה או פס״ד ללא הרשעה אינם נמחקים, פיסית, מגיליון הרישום הפלילי וגם לא ניתן למחוק אותם. המשמעות של ״מחיקה״ היא שבחלוף תקופת המחיקה-לאף גורם, גם אם הוא נחשף לזה, אסור ל...
המשך תשובה