שלום רב הנני מעוניין לדעת האם כחלק מתנאי הקבלה למערך הכבאות,יש צורך בהיעדר רישום פלילי? והאם במידה וקיים רישום פלילי יש דבר הניתן לעשות בכל זאת על מנת להתקבל. אציין שלא חלפו 7 שנים מזמן הרשעה. בתודה מראש.
את התשובה האם יש צורך בתעודת יושר נקייה כתנאי לשרת במערך הכבאות תוכל לקבל ישירות במערך הגיוס.
אם התשובה חיובית, והרשעתך תמנע גיוסך, דע כי עומדת בפניך האפשרות להגיש ללשכת נשיא המדינה בקשת חנינה על מנת למחוק את הרישום הפלילי.
תוכל לפנות אליי על מנת שאבחן את סיכויי בקשת החנינה באופן פרטני. אשמח לסייע לך.
בברכה
עו"ד יערה רשף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יובל שלום, אם קיבלת רק עמוד אחד של תדפיס מידע פלילי, סימן שאין לך כל רישום, מכל סוג. אם היה לך תיק משטרה סגור, סימן שהוא נמחק (כנראה שהוא היה תיק מסוג עוון, כגון תקיפה או החזקת סם לצריכה עצמית, וחלפ...
המשך תשובה