היי חבר שלי בכלא עד תום ההליכים בדקל אשר בבאר שבע אני יכולה לבקר אותו אני בת 17 וחצי
שלום,
ביקור עצור שהוגש נגדו כתב אישום אפשרי רק לבן משפחה מדרגה ראשונה או לידועה בציבור שהוכרה ככזאת ע״י שב״ס (מעל גיל 18, הצהירה זאת בפני נוטריון ועונה על הדרישות בנוהל שב״ס הרלוונטי).
לכן, למרבה הצער, נראה לי שהדבר אינו אפשרי עבורך, בשלב זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נטלי שלום רב, במצב המתואר בשאלתך עולה ספק אם בית המשפט בכלל ישחרר למעצר בית אם אין מפקח\ים מתאימים. עם זאת במקרים המתאימים וזה החריג - ניתן לנסות לשכנע את ביהמ"ש לשחררו ללא "פיקוח אנושי" או תחת איזו...
המשך תשובה