שלום, בבעלותי בית קפה קטן ושכונתי, הפועל מזה 25 שנים. לאחרונה לקחתי מלצרית לעבודה, בתור טובה לאביה, אותו אני מכיר שנים, שסיפר לי כי היא נמצאת במצוקה כלכלית וכן נפשית. לפני כשבוע גיליתי שהיא גנבה מהקופה כספים רבים. פיטרתי אותה בו במקום. רציתי לשאול, האם חלה עליי חובת דיווח? האם אני מחויב להביא למעצרה? אני סולד מן המחשבה לאור הקרבה שלי לאביה ולאור מצבה הרעוע של הילדה המסכנה. מה עלי לעשות?
אהוד שלום,
אין חובת דיווח במצב זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדס שלום רב, אכן העיתוי שלאחר הגשת כתב אישום הוא בעייתי בנסיבות העניין. עם זאת, הטענה כי אחיך הוא המותקף אמורה לעלות ולהתברר במשפט ו\או בפני התובע המטפל בתיק. על הסנגור המייצג לטפל בעניין זה בהקדם....
המשך תשובה