ליפני כ7 שנים נעצרתי וישבתי כ7 ימים ולאחר מכן ישבתי במעצר בית כשנה התברר שאני חפה מפשע השאלה היא האם אני יכולה לתבוע עם העוגמת נפש שעברתי אני ומשפחתי?
שלום רב,
ייתכן כי קיימת התיישנות.
גם אם לא-יש שיהוי עצום בהגשת התביעה.
בכל מקרה, מומלץ שתפני לייעוץ פרטני אצל עו״ד העוסק בנזיקין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יסמין שלום רב, התרחיש המפורט בשאלתך בהחלט אפשרי ותלוי במספר רב של גורמים שאין להם התייחסות בשאלתך. בכדי לקבל תשובה עניינית ומקצועית עלי לקבל פרטים נוספים. באפשרותך ליצור קשר ישיר עימי ולקבל ייעו...
המשך תשובה