רציתי לשאול שאני במעצר בית ומבקש לצאת לעבוד האם המעסיק צריך צריך לאשר בבית משפט ולהצהיר שאני תחת חסותו ולבוא להעיד בבית משפט?
טל שלום,
כן, המעסיק הערב יידרש לבוא לדיון (אלא אם התביעה תסכים מראש לבקשה והיא תוגש לביהמ״ש בהסכמה).
על הסנגור להסביר לו, טרם הדיון, את מצבך המשפטי ואת הדרישות ממנו כמפקח ותידרש להשיג ליווי הלוך ושוב לעבודה של אחד הערבים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מוטי שלום, כחלק מזכויות העצורים נתונה להם גם הזכות (הבסיסית) למקלחת במים חמים מדי יום. ראה תקנות סדר הדין הפלילי (תנאי החזקה במעצר). בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה