שלום, לפני מספר חודשים נאלצתי לעזוב דירה אותה שכרתי כשלוש שנים כ4 חודשים לפני מועד פקיעת חוזה השכירות וזאת עקב כניסתו של בעלי לכלא (בהפתעה). אי לכך נאלצתי לעבור עם ילדיי להוריי מכיוון שלא יכולתי עוד לעמוד בהוצאות הגבוהות לבדי ומכיוון שהשאיר אותי עם חובות גדולים. חשוב לצייון כי בכל אותם 4 חודשים המשכתי לשלם את הארנונה והמים ואף חיפשתי שוכר שיחליף אותי אך ללא הצלחה. השבוע פתחה כנגדי בעלת הדירה 2 תיקי הוצל"פ באחד הפעילה את שטר החוב ובשני תבעה את הצ'קים שנתתי לה וביניהם צ'קים ששולמו לה במזומן ולא החזירה לי. סך התביעה 100,000שח (כאשר סכום השכירות עמד על 6500שח לחודש-הווה אומר 26,000 ש"ח על כל אותם 4 חודשים ). האם יש לי דרך להגן על עצמי? מה עליי לעשות?

ציפי שלום רב, המדובר במקרה מורכב שבו אתם ובעיקר בנכם זקוקים לייעוץ משפטי פרטני וייצוג בעו"ד. מה גם ששאלתך חסרה בפרטים. הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי ולהשלים פרטים. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה