שלום רב, אחי נעצר בחשד לאלימות ולפני המעצר לקחו לו את המכשיר הנייד, בלי צו ובלי כלום. האם זה חוקי מה שהמשטרה עשתה?
אורי שלום,
במידה שהיו במכשיר מסרונים מפלילים (כגון איומים), הרי שמכשיר נתפס באופן חוקי כראיה. ניתן לבקש לשחררו בהמשך ולהסכים על צילום המסרונים כעל המקור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלומי שלום רב, בית המשפט מוסמך לפסוק פיצויי בגין מעצר שווא למי שהיה עצור ולא הוגש נגדו כתב אישום, כאשר "לא היה יסוד למעצר" או כאשר קיימות "נסיבות אחרות המצדיקות פיצוי אדם.." (ראה סעיף 38 לחוק המעצר...
המשך תשובה