אני נמצא במעצר בית בגלל שורה של עבירות רכוש. התביעה עדיין מתנהלת ואסור לי לצאת מהבית אלא לפגישה עם עורך דין ולדיווחים במשטרה. בעוד שבועיים יש לי חתונה של הבת שלי בעיר אחרת. אני רוצה לבקש מבית המשפט אישור חד פעמי לצאת. זו שמחה גדולה שכן זו הבת הקטנה שלי (מתוך חמש). כמו כן, אני עצור על לא עוול בכפי. האם יש תקדימים ואישורים לצאת לחתונה או שאין שום סיכוי של מהלך כזה להצליח?
קודם כל, מזל טוב!
לשאלתך, הדבר אפשרי, שכן מדובר באירוע חריג. יש מספיק תקדימים שהעצורים שוחררו גם ממעצר ולא רק ממעצר בית. במידת הצורך אפשר להעמיד ערבויות מתאימות. ברור שהדבר לא מחייב את בית המשפט, אך במקרה הזה קשה לי להאמין שהבקשה תידחה.
שוב פעם מזל טוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נטלי שלום רב, במצב המתואר בשאלתך עולה ספק אם בית המשפט בכלל ישחרר למעצר בית אם אין מפקח\ים מתאימים. עם זאת במקרים המתאימים וזה החריג - ניתן לנסות לשכנע את ביהמ"ש לשחררו ללא "פיקוח אנושי" או תחת איזו...
המשך תשובה