ישבתי עד עכשיו קרוב ל 8 חודש במעצר בית צמוד עם ליווי 24/7 ותפסו אותי בשעת הצהריים עם באנג (וקססה) זה חמור ? יכולים להכניס אותי שוב? אני צריך לדעת ולהיות רגוע אם מישהו יוכל לענות אני אשמח (ואני קטין בן 16
מכיוון שלא עצרו אותך מייד-הסיכוי שיעשו את זה עכשיו הוא קלוש.
מה שכן, קיים סיכוי שיחמירו לך את תנאי מעצר הבית. כמו כן, ההשלכה המשמעותית יותר עלולה להיות על התסקיר שלך לעונש. אני מציע שתשתף פעולה עם קצינת המבחן שלך באופן מלא ותהיה כנה לחלוטין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום, שירות המבחן, שירותי הרווחה, המוסד לביטוח לאומי - הם הגופים שיכולים לסייע לעצור בית ובני משפחתו. בכל הנוגע לשיקום העצור עצמו - ניתן להסתייע בסנגור המייצג שיפנה את לקוחו למרכז הטיפולי ב...
המשך תשובה