היי, חבר טוב שלי נמצא במעצר בית כשלושה חודשים בערך, וצריך כבר לקבל תאריך לדיון לשינוי החלטה, העו"ד שמטפלת בעניינו מוסרת שמעכבים את הדיון ולא נותנים תאריך. מה ניתן לעשות ע"מ לקבל תאריך? או לחלופין, האם אפשר לכתוב מכתב לכבוד השופטת, ולנסות להסביר את דחיפות העניין ? אודה לתשובה.
ליאון, שלום!
ראשית, הרגע שחברך מיוצג על ידי עורך דין, חזקה היא שהוא מיוצג בצורה מיטבית. לכן יש לפנות לעורכת הדין המייצגת לשם קבלת יעוץ.
בשולי הדברים אציין כי לא מקובל לפנות ישירות לבית המשפט ברגע שהנך מיוצג.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אחיהו שלום רב, בעיקרון אין מניעה על הזהות האנשים שיכולים לבקר עצור בית אלא אם הדבר נקבע במפורש בהחלטת השחרור או ע"י ביהמ"ש אחר (בעניינך הדבר יכול להיות רלוונטי אם קיים הליך משפטי נפרד בעניין הילדים)...
המשך תשובה