שלום, הייתי מעצר עקב תלונת שווא של שכן ולכן לא מתכוונים להגיש נגדי כתב אישום ושוחררתי אחרי מספר שעות. הבנתי שעכשיו נוצר לי רישום פלילי בגלל המעצר, איך אני יכולה למחוק אותו ובתוך כמה זמן? מודה לך על עזרתך
רותם שלום,
הסיכויים לשנות את עילת הסגירה של התיק לחוסר אשמה הם נמוכים, בהנחה שמדובר בעדות מול עדות, ללא תיעוד של האירוע.
בהנחה שמדובר בתיק ראשון שלך, הוא יימחק, אוטומאטית, בחלוף 7 שנים מהאירוע, וניתן יהיה להגיש בקשה למחיקתו לקצינת מרשם פלילי במטא״ר בחלוף 5 שנים.
תוכלי לפנות אלי, אישית, ואתן לך פרטים נוספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב שלום, מעצר עד תום ההליכים המשפטיים, כשמו כן הוא, יכול להימשך עד סיום ההליך המשפטי בתיק העיקרי, כלומר עד מתן פסק דין. עם זאת וכפי שאמור להיות ידוע לך, באפשרות הנאשם לפנות אל ביהמ"ש, בחלוף זמן ני...
המשך תשובה