שוחררתי למעצר בית בעקבות שביתת הפרקליטים ונערך לי תסקיר על ידי קצינת המבחן. קצינת המבחן, אני חושב שאיננה מחבבת אותי, אמרה שצריך לעצור אותי עד תום ההליכים וזאת בגלל ש"הפרתי את מעצר הבית בכך שבמקום לגור אצל דודתי חזרתי לגור בדירתי". לא הייתה לי ברירה משום שאני צריך לפרנס ויש לי שני ילדים קטנים (7 ו-11). האם אני יכול להגיש ערעור על המלצתה של קצינת המבחן?
עידו, שלום!
ראשית בית המשפט טינו כפוף להמלצת קצין מבחן, ולכן יכול להחליט בניגוד להמלצתו. יחד עם זאת בית המשפט, על פי הפסיקה יסטה מהמלצה שלילית של קצין המבחן במקרים חריגים בלבד.
לא ניתן לערער על תסקיר שירות המבחן.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רן שלום, באפשרותך להגיש תלונה כנגד השוטרים המעורבים ובפרט כנגד הקצין אל היחידה לתלונות הציבור על המשטרה וכן אל מפקד התחנה הרלוונטית. בדרך כלל אני מייעץ להמתין להחלטות בתלונות ורק לאחר מכן לשקול תב...
המשך תשובה