שלום רציתי לשאול מה העונש הצפוי לנהג שעובדבמשרד ליוויי תודה
אבי שלום,
מניסיוני, העונש לנהג במשרד ליווי עומד על בין מע״ת וקנס לבין עבודות שירות, תלוי בהיקף (אלא אם כן יש מע״ת בר הפעלה ותסקיר שלילי לעונש).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שיר שלום רב, במקרה זה האפשרויות מאד מצומצמות: 1. למצוא מפקחים אחרים. 2. למצוא מסגרת פיקוח אחרת כגון הוסטל, שכירת מאבטחים וכד`. 3. לפנות בבקשה לביהמ"ש ובמסגרתה להסביר את הנסיבות שנוצרו ולבקש כי ה...
המשך תשובה