שלום רציתי לשאול מה העונש הצפוי לנהג שעובדבמשרד ליוויי תודה
אבי שלום,
מניסיוני, העונש לנהג במשרד ליווי עומד על בין מע״ת וקנס לבין עבודות שירות, תלוי בהיקף (אלא אם כן יש מע״ת בר הפעלה ותסקיר שלילי לעונש).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ליאת שלום רב, שאלתך אינה בנושא הפורום אך נוכח הדחיפות אשיב לך כך: יהיה לך קשה מאד להשיג מידע או להסדיר את העניין מול המשטרה ושב"ס. לשם כך באפשרותכם לשכור שירותי עו"ד המתמחה בתחום ייצוג האסירים שי...
המשך תשובה