הנני נתון במעצר בית כ 13 חודשים בגין אלימות במישפחה (תלונת האישה ועדויות הילדה בת10 ) האםזה חוקי,ניתן לערער למחוזי ?,בקשת הקלת תנאי מעצר מתי ניתן לבקש?,
שלום מתן!
אכן מדובר במעצר חוקי.
ניתן לבקש הקלה בתנאי המעצר בגלל פרק הזמן הגדול בו אתה שוהה במעצר הבית.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום, שירות המבחן, שירותי הרווחה, המוסד לביטוח לאומי - הם הגופים שיכולים לסייע לעצור בית ובני משפחתו. בכל הנוגע לשיקום העצור עצמו - ניתן להסתייע בסנגור המייצג שיפנה את לקוחו למרכז הטיפולי ב...
המשך תשובה