בתי נמצאת שבוע במעצר בית, היא רוצה להתאוורר ולשבת מתחת לבית עם חברים, ממש בפתח הבניין, האם זה מותר לה? עד כמה היא יכולה להתרחק אם כן?
שלום רב,
מעצר בית כשמו כן הוא...
כל עוד ביהמ״ש לא התיר יציאה מהבית (כולל חצר במידה שמדובר בבית פרטי, כל עוד לא נקבע אחרת)-אסור למשוחרר בתנאים לצאת מהבית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, הגם שאין לחובתך צו עיכוב יציאה מן הארץ, ברור כי כל יציאה מהבית ובכלל זה טיסה לחו"ל היא אסורה ועלולה לעלות כדי עבירה פלילית של הפרת תנאי שחרור, דבר העלול גם להחזיר אותך למעצר בבית הסוהר ולחי...
המשך תשובה