שלום בעלי מרצה תקופת מאסר ועוד מעט יהיה דיון בוועדת שליש, לקביעת שחרור מוקדם. איך הוא יכול להיערך לדיון בוועדה אם כרגע אין לו עורך דין מייצג? הוא יכול לגשת לוועדה בלי ליווי של עורך דין?
הגר שלום,
בעלך יכול לגשת לקצינת אסירים ולמלא טופס בקשה לייצוג בדיון ע״י הסנגוריה הציבורית. יש זכאות לייצוג בדיון בוועדת שליש ע״י הסנגוריה הציבורית. עם זאת, כמובן שייצוג בדיון עצמו, ללא עבודה מוקדמת של הסנגור עם האסיר על תוכנית שליש (בשיתוף הרשות לשיקום האסיר) והכנה מוקדמת של האסיר והסנגור לדיון עצמו-הם אופטימליים פחות מייצוג ע״י סנגור פרטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעל שלום רב, בנסיבות המתוארות, לדעתי על בית המשפט לבחון שוב את המפקחים ולאשר אותם מחדש ובמיוחד לאחר קבלת הערר. סביר להניח שגם הפרקליטות תבקש זאת שוב. למען הזהירות אציע לך לפנות בכתב אל עוה"ד של הנא...
המשך תשובה