בעלי שפוט ל 5 שנים האם מגיע לו מנהלי כפול ?? הוא מסיים את העונש בחודש נובמבר מלא , אם מורדים לו מנהלי כפול הוא עוד חודשיים משתחרר
ג׳ידאא שלום,
אין דבר כזה ״מנהלי כפול״. מדובר בשמועה בלבד שמתרוצצת, מזה כשנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שגית שלום רב, במקרה זה האפשרויות מאד מצומצמות: 1. למצוא מפקחים אחרים. 2. למצוא מסגרת פיקוח אחרת כגון הוסטל, שכירת מאבטחים וכד`. 3. לפנות בבקשה לביהמ"ש ובמסגרתה להסביר את הנסיבות ולבקש כי הנאשם ישה...
המשך תשובה