בעלי שפוט שנה ו 9 חודשים האם מגיע לו מנהלי כפול ?? הוא מסיים את העונש בחודש 9/18 מלא , אם מורדים לו מנהלי כפול משתחרר בחודש 7/18 ، ושמענו שיש הקלות בעצמאות האם זה אמיתי ? ומה ניתן לעשות ? הוא כרגע בקבוצה טיפולית ויש לו וועדת שליש בסוף מרץ וזו עבירה ראשונה שלו . ושמענו שיש גם חנינה זה עוזר או סתם ?! אשמח למענה
שירה שלום,
מדובר בשמועה בלבד. אין דבר כזה ״מנהלי כפול״. לא ידוע לי על כל הקלה בעונשם של אסירים בעקבות הצפיפות בבתי הכלא, או מסיבה אחרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שיר שלום רב, במקרה זה האפשרויות מאד מצומצמות: 1. למצוא מפקחים אחרים. 2. למצוא מסגרת פיקוח אחרת כגון הוסטל, שכירת מאבטחים וכד`. 3. לפנות בבקשה לביהמ"ש ובמסגרתה להסביר את הנסיבות שנוצרו ולבקש כי ה...
המשך תשובה