היי , רציתי לדעת ברגע שאסיר מקבל שליש מעונשו האם יהיה במעצר בית? יצא לעבוד? אילו תנאים יהיו לו לאחר קבלת השליש?
שני שלום,
החלטה בדבר תנאי שחרור של אסיר לאחר שחרור בשליש תלויה בהחלטת ועדת השליש. בחלק קטן מהמקרים מדובר במעצר בית לילי לתקופת השליש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב, עלי לעיין בהודעה שקיבלת בכדי להשיב לך בצורה מקצועית. הנך מוזמן ליצור קשר ישיר עימי, להעביר את ההודעה לעיוני ולהוסיף בפרטים. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה