במשך יותר מ-100 ימים הייתי עצור בקישון. החשד היה רצח. בכל תקופת המעצר הייתה בתא הפרדה ולא קיבלתי ביקורים בכלל. החקירה שהתנהלה כנגדי הייתה רשלנית וכל הזמן התעכבה בגלל נסיבות שלא קשורות אליי (לדוגמא, חגים). בסוף שחררו אותי ואפילו לא הגישו כתב אישום. אני רוצה לתבוע את המשטרה והמדינה על רשלנות? האם אפשר לעשות את זה? העילה לעצור אותי הייתה שבנאדם נרצח ואני ניסיתי להעלים ראיות לאחר האירוע. למעשה, סתם עברתי במקום ובגלל שהכרתי משהו בבניין אז ישר תפסו אותי כחשוד עיקרי.
חסון, שלום!
עקרונית ניתן לתבוע בגין מעצר שווא. בלי להרחיב את הנושא, כי זה לא המקום, צריך להוכיח כי למעצר שלך לא היה בסיס, ולא היו לעצור אותך מכלתחילה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שירן שלום רב, לקבלת רשימת החפצים שניתן להכניס לעצור, מומלץ לפנות למתקן הכליאה שבו מוחזק העצור ולברר באופן ישיר. בעקרון עדיף גם להצטייד בהחלטה שיפוטית המתירה הכנסת ציוד לעצור (אם מדובר במי שאינו...
המשך תשובה