אני במעצר בית כבר שנה עם אזיק יש עכשיו טיעונים לעונש וגזר דין עוד חודשיים. אם אני יחזור למעצר זה יזיק לי בגזר דין או שזה סתם שטויות?
אליהו שלום,
גם אם התסקיר שלך יהיה שלילי, ב-2 המקרים (שהיה במעצר או במעצר בית), הרי שמבחינה פסיכולוגית, רוב הסיכויים שהמאסר שתקבל אם תגיע לביהמ״ש עצור-יהיה ממושך יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שי שלום רב, בעיקרון המשטרה לא מחויבת למסור פרטים על החקירה לקרובי משפחה. כן חשוב לשכור שירותי עו"ד לעצור כדי שיקפיד על שמירת זכויות העצור, יפעל לשחררו ממעצר וכן יהיה בקשר עם המשפחה ויעדכן אותה ...
המשך תשובה