אתמול בערב עצרו את אחותי, לא חזרה עד עכשיו, יש לה תינוק בבית היא לא הספיקה לשאוב לו חלב, אני ובעלה תמימי דעים שאי אפשר להביא את התינוק אליה, הוא בן פחות מחודש ויכול לספוג שם מחלות ומי יודע עוד מה, גילו לו אלרגיות של כל מיני דברים הוא תינוק רגיש מאד. השאלה היא 1. האם מותר להם לעצור אותה לילה שלם כשהם יודעים שיש לה תינוק שצריך אותה? 2. אפשר ללכת למעצר לתת לה לשאוב חלב כדי שנאכיל אותו? תוספים אחרים יכולים לעורר לו את האלרגיה... תודה.
רננה שלום,
תינוק רך הוא לא סיבה מוחלטת להימנע ממעצר חשודה אלא יכול להוות סיבה אחת להימנע מכך.
אני מציע שתפנו לקצין התורן של מתקן המעצר (או למפקד מתקן המעצר) בבקשה להכניס לאם מתקן לשאיבת חלב עבור התינוק. במידה שהבקשה תסורב, אני מניח שהתינוק ישרוד, כמו תינוקות אחרים, גם עם תחליפי חלב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, עלי לקבל עוד נתונים על המקרה בכדי להשיב לשאלה זו. אילו עבירות מדובר, כמה זמן הוא כבר שוהה במעצר ואם ניתן לשחרר אותו לחלופת מעצר ועוד. הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי ולהשלים פרטים ולקבל יי...
המשך תשובה