בן זוגי משתחרר שבוע הבא מהכלא עם אזיק אלקטרוני עם חתימה של שני ערבים. האם הערבים מחויבים להיות במקום שנקבע המעצר בית ולהיות איתו על מנת לפקח עליו?
קטי שלום,
הכל תלוי בהחלטת השופט.
יש לראות מה השופט קבע/יקבע בהחלטתו בכתב.
לרוב, ביהמ״ש לא משחרר באיזוק אלקטרוני ללא פיקוח אנושי וסביר להניח שערבי צד ג׳ הם מפקחים, לסירוגין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי שלום רב, בדרך כלל ההקלה הצפויה היא בענייני תעסוקה. עליך להציג בפני שירות המבחן מקום תעסוקה \לימודים וכד`. בלי קשר ניתן לבקש להקל בתנאים כך שיוותר מעצר בית "ליילי" בלבד. עלי לשמוע את מלוא הפר...
המשך תשובה