בן זוגי משתחרר שבוע הבא מהכלא עם אזיק אלקטרוני עם חתימה של שני ערבים. האם הערבים מחויבים להיות במקום שנקבע המעצר בית ולהיות איתו על מנת לפקח עליו?
קטי שלום,
הכל תלוי בהחלטת השופט.
יש לראות מה השופט קבע/יקבע בהחלטתו בכתב.
לרוב, ביהמ״ש לא משחרר באיזוק אלקטרוני ללא פיקוח אנושי וסביר להניח שערבי צד ג׳ הם מפקחים, לסירוגין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שלום רב, לצורך תפיסת פלאפון וביצוע חיפוש, המשטרה מחויבת לקבל צו חיפוש חתום ע"י שופט. ככל וטרם קיבלת את הפלאפון בחזרה באפשרותך לפנות אל התחנה בבקשה להחזרת תפוס ובמידה והם יסרבו ניתן להגיש את ה...
המשך תשובה