שלום, במעצר בית פתחו לי חלונות זמן 3 פעמים בשבוע למשך שעתיים בבוקר בליווי פיקוח בלבד. כשאני פונה למפקחים שלי עקב סידור דחוף שיש לי לעשות וצריכה לצאת הם לא מוכנים ללוות אותי בתשובה של "בעיה שלך". מה אפשר לעשות עם זה? האם אפשר להגיש תלונה על הפרת צו בית משפט? אודה לעזרה דחופה

נטע שלום רב,
עליך להסתדר עם המפקחים וככל ואין הם מוכנים לפקח וללוות אותך במסגרת חלונות ההתאווררות, באפשרותך לפנות אל ביהמ"ש ולבקש להחליף אותם על כל הכרוך בכך.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אחיהו שלום רב, בעיקרון אין מניעה על הזהות האנשים שיכולים לבקר עצור בית אלא אם הדבר נקבע במפורש בהחלטת השחרור או ע"י ביהמ"ש אחר (בעניינך הדבר יכול להיות רלוונטי אם קיים הליך משפטי נפרד בעניין הילדים)...
המשך תשובה