היי, נשפטתי בהליך פלילי בבית משפט לעניינים מקומיים על לעניין עבירות בנייה. קיבלתי לשלם קנס או חלופת מעצר. הקנס לא שולם על ידי כי אני נמצא בהליכי פשיטת רגל. האם יש אפשרות לעכב את הליכי הגביה ולבטל את פקודת המאסר נוכח העובדה שאני נמצא בהליך פשט"ר? מה קודם למה? תודה

שלום רב,
שאלתך חורגת מנושא הפורום. אנא פנה אל הפורום המתאים.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירז שלום רב, בנסיבות המתוארות בשאלתך, עליך לקבל ייעוץ משפטי פרטני מעו"ד פלילי שעליו לשמוע את כל הנסיבות ולהכין אותך לחקירה וגם לאפשרות שהמשטרה תבקש לעצור אותך. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה