האם על עצור, שתחילה נעצר בבית מעצר ולאחר מכן הושם במעצר בית עד לתום ההליכים,לדווח על כך למעסיקו?
אלי שלום,
אינך חייב ליידע איש על התיק הפלילי או על מעצר הבית.
אם מעצר הבית שלך הוא חלקי (בשעות הלילה בלבד)-מותר לך לעשות בשעות היום כל דבר (חוקי).
אם מעצר הבית שלך הוא מלא, כרגע, ואתה מקווה כי לאחר 3 חודשים ביהמ״ש יאפשר לך לשוב לעבודה (בפיקוח ערב מן העבודה)-אולי אפשר ״למכור״ למעסיק סיפור כיסוי כמו נסיעה לחו״ל בענייני משפחה או מחלה (ללא תשלום). זאת, רק בהנחה שאתה סבור שתפוטר אם תספר את האמת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבי שלום רב, בשאלתך חסרים פרטים חשובים: א. האם נפתח נגדך תיק פלילי, האם נחקרת והאם התיק נסגר ואם כן באיזו עילה (מבלי שהוגש כתב אישום כפי שכן כתבת). ב. כמו כן אם הבנתי נכון, מעצרך נסמך על צו שופט...
המשך תשובה