האם ניתן לעצור אדם במעצר מנהלי גם מבלי שהוא עשה דבר אלא מתוך "חשש למעשים בעתיד"? האם לא מדובר בהפרת החוק?
למיטב ידיעתי, אפשר.
זאת, אם מדובר בביטחון המדינה.
יש על המעצר דיון ביקורת של ביהמ״ש העליון כל 6 חודשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלי שלום רב, אשיב לשאלותיך כך: באשר להשתתפות המדינה בדמי השכירות - לא מכיר דבר כזה. באשר לזכאותך בביטוח הלאומי באפשרותך לברר מולם. באשר לאפשרות הגשת תביעה אזרחית נגד המדינה, עליך לבחון ...
המשך תשובה