שלום רב,בהיותי סטודנטית בעבר כאשר הגרוש הפסיק לשלם את המזונות פניתי לבטל"א ואכן קיבלתי מהם את הקצבה, כיום אני עובדת ומשתכרת בכ- 6000ש"ח , הגעתי להסכמה בע"פ עם הגרוש שכיום שאני משתכרת ביטוח לאומי לא ישלם את המזונות והוא ישלם במקום 3000 ש"ח עבור 2 ילדים 2400 ש"ח , חודש אחד הוא שילם ועבור חודש דצמבר הוא עדיין לא שילם, הוא חרדי ולא עובד יש לו מלא חובות וטוען שאינו פוחד מהוצ"לפ שהם מגיעים אליו ואין מה לקחת רציתי לדעת אם ניתן להוציא צו מעצר? ואם כן האם ניתן לעשות זאת כל חודש
אביבית שלום,
פורום זה נוגע למעצרים פליליים בלבד.
נא פני לפורום הוצל"פ, שם ישמחו להשיב לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שירן שלום רב, אפשרות לתבוע תמיד פתוחה. השאלה האם כדאי ומה הסיכויים והסיכונים. תשובה לכך מצריכה עיון בחומרים שנתקבלו בעניינך ובפרט בפסק הדין. הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי, להוסיף בפרטים, להעביר ...
המשך תשובה