אני עובדת כמזכירה בחצי משרה במכללה כבר 3 שנים. העבודה גדלה והחליטו להביא מזכירה נוספת לעזרה. בפועל מביאים מזכירה נוספת ועובדת שיווק נוספת ואותי מוציאים ממשרדי. אני אמורה לעבוד עם המעסיקה שלי בתיוקים של ניירת וסידור כללי בחדרה. במקביל המכללה לא העבירה תשלומי פנסיה מתחילת השנה. מה עלי לעשות? תודה על העזרה.
שלום מתי,
את מתארת הרעת תנאי העבודה וכן אי תשלום פנסיה המהווים גם תנאים בהם אין לדרוש מהעובד המשך העסקה, יש לפנות למעסיק בכתב ולהודיע לו ולבקש את תיקון העוולות תוך זמן מוגדר, במידה ולא מתקן יש לפנות במכתב נוסף המודיע על התפטרות בדין מפוטר.
בברכה,
קליה ליפקין, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תוקף השימוע סביר שיהיה עד מועד ההחלטה שלא לפטר אותך בפועל. הכל אמור להיות זמן סביר בהתאם לנסיבות. ברור שחמישה חודשים לא יכולים להיחשב זמן סביר. ...
המשך תשובה