שלום, יש לי דייר שמסרב להתפנות מהדירה אחרי בערך 11 שנים שהוא חי שם. אני מעוניין להעלות את שכר הדירה והוא לא מעוניין. הוא ממשיך לשלם לי כפי ששילם לי עד עכשיו. מה אני עוד יכול לעשות על מנת לגרום לו להתפנות מהדירה?
אליהו שלום,
על מנת לפנות דייר שתמה לו תקופת השכירות ו/או אינו מעונ יין לחתום על חוזה חדש, יש צורך להגיש תביעה תביעה לפינוי מו/שכר בהתאם לתקנות סדיר הדין.
הנך מוזמן לפנות אליי באופן אישי על מנת שאסייע לך בעניין.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל וחתמת על הסכם שכירות וטרם קיבלת את החזקה כיוון שהשוכר הקודם לא מפנה את הנכס, המשכירם נמצאים מולך בהפרה. יש לך מס` אפשרויות לפעול בנושא אכיפת ההסכם / ביטול ההסכם...
המשך תשובה