שלום, האם יש לנכה אילו שהן פריבילגיות חוקיות במידה והוא מפר את חוזה השכירות לגבי פינויו מהדירה (למשל שצריך לחכות יותר זמן עד שניתן להוציאו מהדירה כי יש לו ארכה גדולה יותר להגיב לכתב אישום או לביצוע בהוצל"פ), או שדינו זהה לזה של אדם בריא? בתודה מראש, גלעד
שלום רב,
על פניו לא. מובן שבית משפט יכול להתחשב בו, במידה ובית המשפט רואה לנכון.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. חל איסור עפ"י חוק להיכנס למושכר ללא הסכמה ו/או להפעיל כח כנגד השוכר. יש צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז ולפעול בכלים המשפטיים העומדים לרשותך לצורך פינוי הושכר . 2. בעניין הדירה שמשותפת...
המשך תשובה