שלום, האם יש לנכה אילו שהן פריבילגיות חוקיות במידה והוא מפר את חוזה השכירות לגבי פינויו מהדירה (למשל שצריך לחכות יותר זמן עד שניתן להוציאו מהדירה כי יש לו ארכה גדולה יותר להגיב לכתב אישום או לביצוע בהוצל"פ), או שדינו זהה לזה של אדם בריא? בתודה מראש, גלעד
שלום רב,
על פניו לא. מובן שבית משפט יכול להתחשב בו, במידה ובית המשפט רואה לנכון.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אי תשלום ועד הבית מהווה הפרת הסכם השכירות וניתן לפעול כנגדה כבר בשלב זה. חשוב להבהיר כי חוב לועד הבית בסופו של דבר הינו החוב של המשכיר בהתאם לחוק המקרקעין....
המשך תשובה