שוכר התקשה לעמוד בתשלומים לא שילם בזמן וכראוי... הודיע ביוזמתו שעוזב מיידית אף שהוגדרה התראה של 90 יום. נכנסו דיירים חדשים רק כעבור שבועיים ועל כן דרשתי ממנו להשלים תשלום עד מועד עזיבתו. (חצי חודש שכ״ד) מסרב לשלם בטענה שאני עיכבתי את כניסת השוכר החדש והוא כבר עזב חד צדדית. ( המינימום הינו לקבל החלטה מושכלת על איזה דייר אני מכניסה) איך תובעים את הכסף שלי?
שלום רב,
יש להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ממליץ לכתוב למשכיר מכתב ולשלוח בדואר רשום/ באמצעות שליח שבו אתם דורשים את תיקון הליקויים תוך מס` ימים, אחרת אתם רשאים לבטל את ההסכם ודורשים את השיקים חזרה. בנוסף יש לתעד הליקויים בתמונות/ סרטונים וכן ...
המשך תשובה