אבא שלי שמחזיק 75% הכניס לבית את הבת של בת זוגו והיא אמורה (ללא הסכם כתוב) לשלם חשבונות אך לא שכר דירה. זה לא מקובל עלי, אחי האחרים אדישים לעניין ואני רוצה לדעת מה האופציות שעומדות לרשותי האם אני יכול להתנגד לזה? להוציא אותה?
שלום רב,
ככל והינכם שותפים בנכס ניתן להגיש תביעה לפירוק השיתוף.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז ולאחר מכך לפעול נגדו לצורך גביית החוב. למשרדי ניסיון רב בתחום , מוזמנת לפנות אלי ואסייע , המספר שלי מופיע בעמוד שלי באתר עו"ד אלדד אמת...
המשך תשובה