שלום, אני משכירה דירה כבר 5 שנים לדייר מבוגר. היום בעת חידוש החוזה בנו מבקש להכניס סעיף בו הדייר יכול לצאת מהחוזה לפני תום התקופה עם הודעה מראש של 60 יום.. הטענה שלו כי האדם מבוגר ויתכן ויתעוררו בעיות בריאות המצריכות העברה. האם מקובל ונכון להכניס סעיף כזה בחוזה? אודה על תשובה מהירה. תודה גילה
שלום רב,
הדבר נתון למו"מ ולשיקולכם הבלעדי.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל והסכמת לשוכר לעזוב והגיע שוכר חדש שקיבל על עצמו את תנאי הסכם השכירות וחתם על הסכם שכירות אין לך אפשרות לעשות שימוש בשיק ששייך לשוכר שעזב ועליך לפעול מול השוכר הקיים. ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכ...
המשך תשובה