שלום, אני שוכרת דירה שכעת נמכרה באמצע חוזה לבעלים אחרים. יש לי כמה שאלות: האם יש מסמך שחשוב בשבילי שאחתים את בעל הדירה היוצא (כמו שאין לו טענות ) או שזה לא משנה לי היות והדירה נמכרה ? בעל הדירה אמר שהוא לא מוצא צ'קים שהם ערבון לגופים (חשמל, מים וכו') שנתנו לו לפני 7 שנים . מה אפשר לעשות עם זה ?
שלום רב
הקונה נכנס בנעלי המשכיר.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל ובתקופת השכירות היו ליקויים שהמשכיר לא תיקן למרות פניות בשל כך, ניתן להגיש כנגדו תביעה להשבת חלק מדמי השכירות וכן בגין הנזק שנגרם לך. מוזמן לפנות אלי דרך הטלפון שמופיע בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה