חוזה שכירות ביני לבין השוכר נסתיים ב-31/12/15,אולם כל מאמציי לשוכר לחתום על חוזה חדש נתקלים בסרוב בתואנות שונות,כמו זמן לחתום, סעיפים שלא נראים לו וכד'. כמו כן אינו מוכן להמציא צ'קים מראש עבור חודשי השכירו. עלי לציין שהוא משלם לי את דמי השכירות לאחר שאני פונה אליו. מה מעמדנו כמשכיר/שוכר? והאם אני יכול לסיים השכירות תוך מתן התראה?
שלום רב,
ניתן לסיים את תקופת ההסכם במתן הודעה מוקדמת, חודש מראש.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) על מנת להוציא את הדייר מהמושכר, יש צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז. 2) לעניין החוב הכספי, לאחר סיכום כל החוב ניתן לנקוט כנגדו בהליך משפטי. מוזמנת לפנות אלי ואסייע...
המשך תשובה