שלום, אני גר בשכירות וצריך לפנות את הדירה עוד חודש וחצי. בעל דירה כבר מכר את הדירה והתחייב לבעל דירה חדש שהוא יכול להביא אנשים להראות את הדירה תוך כדי שאני גר שם. האם אני מחויב להכניס אנשים במצב כזה ? בחוזה רשום שאני צריך לתת לו אופציה להביא אנשים למשכירים פוטנציאלים הבאים, אבל לא מדובר על זה שמשכירים יהיו של בעל דירה אחר. תודה
שלום רב,
הנך נדרש לפעול בהתאם לאמור בהסכם ולרבות הצגתו כמפורט בהסכם. שכן הרוכש נכנס בנעלי המשכיר.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במסגרת פינוי המושכר ע"י קבלן ההוצאה לפועל, היה על לפנות את הציוד לאחסה ולא להשאיר אותם במושכר. ממליץ לך לפנות לעו"ד שייצג אותך על מנת לקבל לבדוק מה דווח לרשמת ההוצאה לפועל לעניין הציוד ובהתאם לבקש לה...
המשך תשובה