שלום רב ותודה מראש. הדייר שלי מסיים ב31.8.16 את החוזה. יש לי שטר ערבות ע"ס 20,000 שח שהגיס שלו חתם עבורו. הדייר לא מעוניין לצאת מהדירה. מה עלי לעשות בדרך הכי קצרה כדי להוציאו ב-31.816 .דיברתי עם הערב שלו ונאמר לי על ידו שלא אכפת לו ממנו שאני אוציא אותו מהבית בכוח ואלך למשטרה. תודה רבה
שלום רב,
יש להגיש תביעה לפינוי מושכר בהקדם.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במסגרת פינוי המושכר ע"י קבלן ההוצאה לפועל, היה על לפנות את הציוד לאחסה ולא להשאיר אותם במושכר. ממליץ לך לפנות לעו"ד שייצג אותך על מנת לקבל לבדוק מה דווח לרשמת ההוצאה לפועל לעניין הציוד ובהתאם לבקש לה...
המשך תשובה