שלום השכרתי דירה לבן משפחה קרובה ללא חוזה רק הסכמה בעל פה אבל כן בתשלום חודשי הסכמנו על תאריך פינוי דירה הדדי ולאחק שעזב השאיר חובות בחברת חשמל ומים ומתנגד לשלם זאת בנוסף השאיר את הדירה במצב רע מאוד יש לציין שהמים והחשמל רשומים על שמי ולא עליו אך הארנונה כן רשומה על שמו מה ניתן לעשות במקרה כזה?
שלום רב,
ניתן להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות בגין הנזק שגרם השוכר.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל והסכם השכירות הסתיים את רשאית לדרוש את פינוי הדירה ובנוסף אני מבין שהיא לא ישנם הפרות נוספות. ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז, מוזמנת לפנות אלי ואסייע...
המשך תשובה