שלום השכרתי דירה לבן משפחה קרובה ללא חוזה רק הסכמה בעל פה אבל כן בתשלום חודשי הסכמנו על תאריך פינוי דירה הדדי ולאחק שעזב השאיר חובות בחברת חשמל ומים ומתנגד לשלם זאת בנוסף השאיר את הדירה במצב רע מאוד יש לציין שהמים והחשמל רשומים על שמי ולא עליו אך הארנונה כן רשומה על שמו מה ניתן לעשות במקרה כזה?
שלום רב,
ניתן להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות בגין הנזק שגרם השוכר.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ביטוח צד ג` היא דרישה לגיטימית ובהתאם לחוק, ממליץ לפנות אליו בכתב ולדרוש לתיקון ההפרה וככל וזה לא עוזר ניתן לדרוש את פינוי המושכר ובמידת הצורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז....
המשך תשובה