שלום. השוכר שילם את שכר הדירה של החודש הראשון באיחור, הצ'ק לחודש השני חזר. הוא הבטיח להפקיד לחשבוני מזומן. עד היום זה לא קרה. הוא כבר באיחור של חודש ומחרתיים מגיע מועד התשלום הבא. התראתי במכתבים רשומים לערבים, ובמסירה ידנית לאשתו. מה עלי לעשות?. תודה.
שלום רב,
מומלץ להגיש תביעה לפינוי מושכר בהקדם.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל והשוכר העביר על שמו את חשבון הארנונה החובות שהוא צובר חלים עליו והרשות תנקוט נגדו בהליכים, אך חשוב להדגיש כי חובות שלא ישולמו ע"י השוכר בגין ארנונה יכולים להוות בעיה בקבלת אישור אישור בעת מכירת הנ...
המשך תשובה