שלום. השוכר שילם את שכר הדירה של החודש הראשון באיחור, הצ'ק לחודש השני חזר. הוא הבטיח להפקיד לחשבוני מזומן. עד היום זה לא קרה. הוא כבר באיחור של חודש ומחרתיים מגיע מועד התשלום הבא. התראתי במכתבים רשומים לערבים, ובמסירה ידנית לאשתו. מה עלי לעשות?. תודה.
שלום רב,
מומלץ להגיש תביעה לפינוי מושכר בהקדם.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש להוציא מכתב התראה בדחיפות לשוכרים על מנת שיסדירו את החוב ושיעבירו על שמם את חשבון החשמל, ככל וזה לא עוזר יש לדרוש את פינוי המושכר ובמידה הצורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז. מוזמן לפנות אלי...
המשך תשובה