אחרי ארבעה חודשים בדירה, היתה בעיית רטיבות נוראית ועובד ובסוף נאלצנו לצאת מהדירה כי כבר לא היתה אפשרות לגור בה יותר. דרשנו מבעל הדירה את הכסף שאנחנו שילמנו עבור התיקונים אבל לא קיבלנו שקל עד היום. כמו כן אנחנו רוצים לתבוע החזר של מחצית משכר הידרה בעקבות הנזקים שנגרמו לנו. האם זה אפשרי?
שלום רב,
ניתן להגיש תביעה.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) קיים חוזה משנת 2013 שהארכתם אותו בכל תקופה. 2) על מנת לפנות את הנכס עליך לקבל צו שיפוטי ויש צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז וככל וגם לאחר מתן פסק הדין השוכר לא מפנה, יש צורך לפנות להוצאה...
המשך תשובה